Tu jesteś: Strona Główna » Polskie miasta ponownie we wspólnej akcji promocyjnej! #MiastowMiasto

Polskie miasta ponownie we wspólnej akcji promocyjnej! #MiastowMiasto

| 2021-05-28
Czekamy na wakacje 2021! Duża część Polaków decyduje się na spędzenie lata w kraju. Od kilkunastu dni hotele, restauracje i atrakcje turystyczne w całej Polsce przystosowują się do nowych regulacji i wracają do działalności. 11 polskich miast biorących udział w kampanii jest już gotowych na bezpieczne przyjęcie powracających turystów.
- Katowice są miastem, które w ostatnich kilkunastu latach przeszło niesamowitą metamorfozę. Skutecznie odchodzimy od wizerunku miasta węgla. Stawiamy na kulturę - zostaliśmy miastem Muzyki UNESCO, ale także na rozwój nowoczesnych technologii. To właśnie w sercu Katowic miały miejsce najważniejsze wydarzenia międzynarodowe, jak szczyt klimatyczny ONZ – COP24, finały Intel Extreme Masters czy mające się odbyć w przyszłym roku forum miejskie - WUF 11. Katowice to miasto, w którym tradycja przenika się z nowoczesnością, oferując niepowtarzalne wrażenia i wyjątkowy klimat. Jak się o tym przekonać? Oczywiście odwiedzając nasze miasto, do czego gorąco zachęcam! – mówi Marcin Krupa, prezydent Katowic.

Założeniem działań kampanijnych jest podtrzymanie zainteresowania podróżami krajowymi wśród odbiorców głównych profili Facebookowych miast, których sumaryczna liczba odbiorów wynosi ponad 2 miliony. W ramach akcji prowadzonej w mediach społecznościowych promowane będą najciekawsze atrakcje i obiekty turystyczne w różnych zakątkach naszego kraju, takie jak muzea, instytucje kultury, obiekty noclegowe, parki rozrywki, centra handlowe, galerie sztuki czy wydarzenia.

W akcji #MiastoWMiasto uczestniczą:
    • Katowice
    • Warszawa
    • Wrocław
    • Kraków
    • Łódź
    • Poznań
    • Lublin
    • Białystok
    • Gdańsk
    • Szczecin
    • Bydgoszcz

Co tydzień, w sobotę będą pojawiały się wpisy dotyczące poszczególnych miast wraz z zachęcającymi zdjęciami i opisami. Akcję aktywnie wspiera Unia Metropolii Polskich. Katowice będą chciały pochwalić się swoimi największymi atrakcjami, takimi jak Strefa Kultury, czy zabytkowy Nikiszowiec, ale też mniej oczywistymi perełkami, jak murale i neony. W najbliższy weekend na Facebookowym profilu Katowic pojawi się post zachęcający do wizyty w Białymstoku i odwrotnie.



Opracowanie: Wydział Komunikacji Społecznej Urzędu Miasta Katowice


Reklama
Nasze serwisy
Partnerzy ComTV
Wydarzenia |Kultura |Reklama w serwisie |Redakcja |Fotoreportaż |Kontakt |Katalog stron www |Ebooki i Audiobooki |Festiwal Górski
2018 © ComTv.pl - Produkcja Filmowa i TV | Projekt i wykonanie strony : fdgstudio.net